אריזות שי לחג הפסח – מה העובדים הכי אוהבים?

הרבה מאוד מעסיקים החלו בשנים האחרונות מחליפים את מתנות החג ומארזי השי המסורתיים לעובדים בתלושים. העובדים שמחים לקבל את התלושים אך בהעדר מארז שי חגיגי חלוקת המתנות לחג הופכת פחות חגיגית, מרשימה ומשמעותית.

אם אתם מחפשים את הדרך לברך את העובדים ובני המשפחות שלהם לחג פסח שמח וכשר, הגעתם למקום הנכון. דרכנו תוכלו להזמין אריזות שי לחג הפסח במראה אביבי וחגיגי. ישנה אפשרות להזמין מארזים לחג הפסח אותם תחלקו לעובדים, או מגשים של פירות טריים אותם תגישו במהלך הרמת כוסית חגיגית במשרד.

אלו חבילות שי לפסח העובדים הכי אוהבים?

כולנו אוהבים לקבל את התחושה שאנחנו חשובים למעסיק שלנו ובהתאם לכך, הוא השקיע מחשבה בבחירת חבילות השי. חבילות שי לחג הפסח מורכבות ממתקים איכותיים וטעימים מתוצרת המותגים הישראלים המובילים, הן הדרך לשלוח ברכת חג שמח וכשר.

בבואנו לבחור אריזות שי לחג הפסח עלינו להקפיד לעשות שימוש רק בממתקים כשרים לחג. ההקפדה על שילוב ממתקים כשרים, איכותיים וטריים היא שתהפוך את אריזות השי שלכם מוצלחות. דרכנו תוכלו להזמין אריזות שי לכל המשפחה, אריזות המיועדות לקהל מבוגר וגם מארזים של שמן זית או בקבוקי יין.

איך מרכיבים את מארזי החג?

הרכבת חבילות שי לחג הפסח היא המקצוע שלנו. אנחנו מקדימים להזמין מוצרים איכותיים וטריים (כשרים לפסח), מרכיבים את החבילות ושולחים אותן אליכם בדיוק בזמן לחלוקה לעובדים. המארזים כולם חגיגיים, יפים, צבעוניים, מזמינים ונכונים להעביר את ברכת החג שלכם.

למה כדאי לבחור מארזי ממתקים לחג?

כמו מעסיקים רבים, גם אתם מתקשים למצוא מתנת חג אחת שתתאים לכלל העובדים. אם תבחרו בפריט למטבח, מוצרי טואלטיקה, פריט מחנאות או פריט מעולם הספורט, תמיד יהיו כמה עובדים מרוצים וכמה עובדים פחות מרוצים. מארזים של ממתקים כשרים לפסח הם הדרך להבטיח שביעות רצון של כלל העובדים. מארזי המתוקים הם הדרך הטובה ביותר לאחל חג שמח, מתוק, כשר לעובד ולכל בני משפחתו.

להזמנת מארזים חגיגיים לחג שמח וכשר לעובדים שלכם ולכל בית ישראל צרו קשר דרך האתר או הזמינו בטלפון 077-4258148.