כיבוד בריא לאירוע עם הזמנת מגשי פירות

שילוב קבוע של פירות טריים בתפריט מומלץ לשמירה על בריאות הגוף. הפירות עשירים בוויטמינים, מינרליים ושאר חומרים חיוניים. ההמלצה על אכילת פירות היא בכל גיל, כדאי להעדיף פירות טריים ומגוונים ככל האפשר. הזמנת מגשי פירות לאירועים משפחתיים, עסקיים ופרטיים היא תוספת של טעמים טובים, עיצוב מרהיב, צבעים ובריאות. מגשי פירות מעוצבים יהיו תוספת נהדרת לכל אירוע.

בפירות יש סוכר, האם הם בכל זאת בריאים?

סוכר הפירות מתוק יותר בהשוואה לסוכר רגיל. 1 גרם של סוכר פירות שווה ל-4 קלוריות. אכילת פרי קטן כוללת כ-3 כפיות סוכר פירות שהופכות ל-15 גרם פחמימות. הסוכר שבפירות מספק לגוף אנרגיה חיונית המשפרת את הערנות, כושר הלימוד, הזיכרון והיכולת לבצע פעילות גופנית. כמות הפירות המומלצת לילדים עד גיל 7 היא 2 מנות ביום. החל מגיל 7 כבר כדאי לשלב בתפריט 3 מנות פרי בכל יום.

מדוע כדאי להעדיף מגשי פירות מעוצבים על פני מגשי מתוקים?

גם הפירות וגם הממתקים מכילים סוכר. אך הפירות מכילים יחד עם הסוכר גם ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. הפירות גם אינם מכילים שומן (מה שאי אפשר להגיד על ממתקים).

אלו ויטמינים יש בפירות?

וויטמין סי תוכלו למצוא בפירות הדר, תותים וקיווי. וויטמין איי יחד עם בטא קרוטן תוכלו למצוא במנגו, משמש ומלון. וויטמינים אלו חיוניים להגה על הגוף מפני קרינה, זיהומים וחשיפה לחומרים מסוכנים. הפירות מומלצים להתפתחות תקינה של הגוף ותפקוד תקין.

הזמנת מגשי פירות לאירוע לעידוד אכילת פירות

כמעסיקים נרצה לשפר את בריאות העובדים. כהורים נרצה לשפר את בריאות הילדים. החלפת הממתקים באירועים במגשי פירות תעודד את האורחים לאכול פירות, תהפוך את הכיבוד לבריא ואת שולחן האירוח צבעוני ומזמין. מגשי הפירות של אגדת הפרי מורכבים מפירות טריים מובחרים וטעימים. אנחנו בוחרים בקפידה את הפירות מתוך מטרה להבטיח טעמים טובים, סגולות בריאות, עסיסיות וצבעים נהדרים. מגשי פירות מעוצבים מתאימים לכל סוגי האירועים, ניתן להזמין מגשים צבעוניים ועשירים בכל חודשי השנה. הפירות במגש משתנים בהתאם לעונות השנה ובקשת הלקוח.

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגשי הפירות שלנו בכמה עיצובים, צבעים וגם מסושי פירות טעים לאירועים. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר : 077-4258148.